Menu

Scoren met creatieve content op sociale media

Meer dan 100 concrete voorbeelden, handige tips en inspirerende getuigenissen

door Kristof D'hanens, Brecht Vanderstraeten

Prijs
24.99
E-book met 5 persoonlijke downloads.
De juiste (leden)prijs wordt berekend na inloggen.
Deze prijs is incl. btw.

Samenvatting

Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. In dit handige boek leer je snel en concreet hoe je scoort op je sociale media. Ook zonder veel geld en personeel.

Kristof D’hanens en Brecht Vanderstraeten laten je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie. En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je ook meer dan 100 inspirerende voorbeelden, handige formats en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities.

Dankzij een heldere uitleg, tips en good practices tover jij straks alle inspiratie om tot bruikbaar materiaal. Stapsgewijs werk je aan je eigen strategie. Van idee tot uitgewerkte post mét resultaat.

Over de auteur(s)

KD

Kristof D'hanens

Kristof D’hanens is freelance communicatietrainer bij I Like Media. Daarnaast maakt hij Vlaanderen warm voor apps en smartphones met Appstublieft. Hij doceert ook hij online journalistiek en crossmediale storytelling aan de UGent. Sinds 2011 gaat hij bijna dagelijks ergens in Vlaanderen opleiding geven over online communicatie. 

Meer info
BV

Brecht Vanderstraeten

Brecht Vanderstraeten is freelance communicator bij I Like Media. 

Meer info

Productspecificaties

Auteur(s): Kristof D'hanens, Brecht Vanderstraeten
ISBN (print): 9782509037787
ISBN (digitaal): 9782509037909
Verschijningsdatum: 2020-09-10
Aantal pagina’s: 120
Type Digitaal Vastbladig boek

Ook interessant

Communicatie & informatie

De interactieve overheid

Bart Noels

Bestel

Communicatie & informatie

Analoog of digitaal? Inclusief communiceren in de internetsamenleving

Eric Goubin

Bestel

Communicatie & informatie

De website

Rosemie Callewaert

Bestel

Communicatie & informatie, Onderwijs

Sociale media op school

Kevin De Ridder
Jacques Verleijen

Bestel