door Philippe De Vries, Maarten Debecker
In deze publicatie combineren auteurs Philippe De Vries en Maarten Debecker de theorie en de praktijk van strategische communicatie. Ze confronteren visies en modellen met praktische inzichten en hun eigen ervaring.
Verschillende domeinen van strategische communicatie komen in dit boek aan bod: van stakeholdermanagement over crisiscommunicatie tot pers- en mediastrategieën. Elk hoofdstuk vertrekt vanuit een theoretische achtergrond. Deze theorie wordt daarna vertaald en toegepast op de praktijk. Afronden doet elk deel met een interview. Daarin deelt een expert zijn of haar ervaringen met de besproken onderwerpen. Op deze manier geven de auteurs de lezer een praktische en tegelijk theoretisch gefundeerde inkijk in de hedendaagse communicatiestrategieën.
Auteur(s): | Philippe De Vries, Maarten Debecker |
ISBN (print): | 9782509038135 |
ISBN (digitaal): | 9782509038968 |
Verschijningsdatum: | 2021-01-25 |
Formaat: | 160 x 240mm |
Aantal pagina’s: | 164 |
Type | Digitaal Vastbladig boek |
Communicatie & informatie
Communicatie & informatie
Communicatie & informatie
Communicatie & informatie
Communicatie & informatie
Communicatie & informatie