Menu

Bestellen & betalen

Bestelling

Als beheerder of gebruiker die mag bestellen

 

U kan bestellen bij Politeia via deze eenvoudige stappen:

  1. Voeg een product (publicatie, opleiding) toe aan uw winkelmand met de bestelknop en ga verder naar bestellen.
  2. Controleer uw bestelling, vul uw gegevens in en ga verder naar bestellen.
  3. Na het plaatsen van een bestelling, krijgt u een bevestiging via e-mail.

 

Als gebruiker die niet mag bestellen

 

U kan een bestelling aanvragen bij uw beheerder via deze eenvoudige stappen:

  1.  Voeg een product (publicatie, opleiding) toe aan uw winkelmand met de bestelknop en ga verder naar bestellen.
  2. Controleer uw bestelling, vul uw gegevens in en vraag de bestelling aan.
  3. Uw beheerder zal uw aangevraagde bestelling goedkeuren of weigeren. In beide gevallen zal u een e-mail krijgen.

Als u nog geen account hebt, dan kan u dit tijdens het bestellen aanmaken.

 

U kan uw bestelling eveneens per mail plaatsen bij onze klantendienst. Vermeld in dit geval steeds duidelijk de facturatie- en leveringsadressen.

 

Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling aanvaarden.

Wanneer u via onze website bestelt, komt uw bestelling in uw klantenzone terecht bij bestellingen. Staat uw bestelling in uw klantenzone bij bestellingen, dan is het gelukt. Bestellingen die via mail worden geplaatst, komen niet terecht in uw klantenzone onder bestellingen.

 

Na het plaatsen van een bestelling versturen we ook steeds een bevestiging naar uw e-mailadres. Indien u echter geen bevestiging hebt ontvangen en de bestelling staat niet in uw accountoverzicht, neem dan contact op met onze klantendienst.

Indien u een product meerdere keren hebt besteld, dan bezorgt u uw correcte bestelling per mail aan onze klantendienst. Als de bestelling nog niet is verzonden, dan bezorgen wij u enkel de correcte bestelling. Als de bestelling al verzonden is, kan u ons de verkeerde producten terug bezorgen.

Zolang u uw bestelling niet heeft afgerond, kan u uw bestelling nog aanpassen. Indien u erna nog een wijziging wilt doorgeven, kan u onze klantendienst contacteren.

Levering

Indien alle bestelde publicaties reeds verschenen en in voorraad zijn, zal u uw bestelling ten laatste na 10 dagen ontvangen.

 

De bestellingen van publicaties die nog niet beschikbaar zijn, worden apart gehouden en op een latere datum geleverd. De publicatie verschijnt in dat geval op uw factuur met ‘0’ als hoeveelheid.

Alle prijzen op onze website zijn excl. verzendingskosten. Wij gebruiken de verzendingskosten van bpost. De verzendingskosten van uw bestelling worden berekend in het winkelmandje op basis van het gewicht van uw pakket.

 

Alle verzendingskosten zijn geldig voor levering in België, tenzij anders vermeld en onder voorbehoud van zetfouten. De verzendingskosten naar het buitenland zijn afhankelijk van de afstand en het gewicht van de bestelling.

U ontvangt uw bestelling normaal gezien ten laatste 10 dagen nadat wij uw bestelling ontvangen hebben. Indien de publicatie niet voorradig is, kan dit langer duren.

 

Indien u via onze website heeft besteld, kan u de verwerking van uw bestelling nauwgezet opvolgen via uw klantenzone. Indien u uw bestelling er niet terugvindt, kan u contact opnemen met onze klantendienst.

Betalen

U kan enkel achteraf betalen via overschrijving. We bezorgen u een factuur na ontvangst van uw bestelling.

U ontvangt uw factuur op papier via het opgegeven facturatieadres of als pdf per e-mail. 

We versturen onze facturen ofwel op papier ofwel in PDF-formaat per mail. Als u uw factuur in de toekomst op een andere manier wenst te ontvangen, kan u dit doorgeven aan onze klantendienst.

Om een openstaande factuur te betalen, bezorgt u ons voor de vervaldatum een overschrijving ter waarde van het juiste bedrag en met vermelding van de gestructureerde mededeling.

Indien u een vergissing hebt gemaakt bij uw betaling, neemt u contact op met onze klantendienst. Bezorg ons zeker ook het factuurnummer waarover u een vraag heeft.